14 stycznia, 2012

pierwsze kroki...

No to jestem...za namową koleżanki Iwony:)  nie jestem pewna jak mi to pójdzie i czy będę miała odpowiednią ilość czasu na prowadzenie bloga, ale skoro tyle ludzi "bloguje", to co mi szkodzi spróbować. Blog ma być poświęcony moim pracom. Robię dużo rzeczy na raz, więc nie zawsze mam czas na stworzenie czegoś, traktuje to jako relaks. Nie będe ukrywała,że nie lubię pochwał, oczywiście chciałabym żeby moje prace podobały się jak największej grupie ludzi.
Zaczęło się od tego,że koleżanka z pracy powiedziała mi jak to widziała na pewnej stronie piękne choinki robione z makaronu. Zaciekawiło mnie to i stwierdziłam,że też spróbuje. Od tego czasu minął rok i w czasie wolnym staram się stworzyć jakieś rękodzieło z makaronu, wstążek, masy solnej itp
Wiem,że muszę się jeszcze wiele nauczyć i postaram się uwagi przyjąć z pokorą:)
Następne posty będą zawierały prace, które udało mi się stworzyć przez ten rok.
Mam nadzieje,że zagoszczę tu na dłużej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz