05 września, 2012

ostatnio zmajsterkowane

Chyba rzucę pracę;) ciągle mi brak czasu na moje ulubione zajęcia;) praca, obowiązki domowe i inne zdarzenia losowe. Muszę się pochwalić,że wczoraj odebrałam wyniki z egzaminu zawodowego, od dziś jestem młodszym BHP-owcem:) ja wiem, ludzie nie lubią BHP-wcó, ale to bardzo ciekawy zawód choć niesamowicie trudny. No ale oczywiście nie wyszłam z sekretariatu tylko ze świadectwem z egzaminu, zapisałam się na studium florystyczne:) czy dam radę chodzić i to wszystko pogodzic to się okaże, ale jak tylko zobaczylam ,że otworzyli ten kierunek to cały czas chodziło mi to po głowie:)
A teraz zdjęcia kolejnych bransoletek, jedna (biała) na specjalne życzenie koleżanki z pracy, a druga nie ma jeszcze właściciela, zainspirowałam się bransoletkami na Waszych blogach dziewczyny:) pozdrawiam i życzę spokojnej nocy i miłych snów, wyśpijcie się za mnie bo ja dziś jestem na nocnej zmianie do 8.00 rano:)

1 komentarz:

  1. Przecudne:) zwłaszcza ta pierwsza, bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń