11 lipca, 2013

candy u Bajki

W związku z tym, iż długo mnie nie było no i mało trochę się udzielam, mam dla zaglądających tutaj (o ile w ogóle jacyś są :P ) niespodziankę. Dziś robiłam porządki w moich pudełkach, gdzie trzymam elementy do robienia biżuterii. Trochę czasu mi zajęło segregowanie tego wszystkiego, ale się uporałam :) Zostało parę rzeczy, których nie wykorzystuję do niczego i leżą mi już od dłuższego czasu, dlatego chciałabym je komuś podarować. Koszt wysyłki oczywiście też pokrywam. Cały komplet tych świecidełek trafi do jednej osoby. Oto zdjęcie przedmiotów, które mogą trafić do którejś z Was.



Zasady są proste, oto one:
- wystarczy zostać obserwatorem
- pozostawić komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie
- zamieścić banner z info na swoim blogu

Czekam na Wasze zgłoszenia do końca lipca, więc czasu sporo :)
Z pośród uczestników wybiorę losowo osobę, do której trafi zestaw.
Pozdrawiam Was cieplutko no i zapraszam do oglądania mojego bloga :)Buziaki:*

37 komentarzy:

  1. Obserwuję i zapraszam do siebie.
    Chętnie wezmę udział w zabawię.
    Wrzucam banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy jestem pierwsza w zabawie :) Chętnie wezmę udział w losowaniu takich kolorowych cudeniek. Obserwuję i banerek umieszczam: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę wszystkim szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Govinda Wilczyńska
    Z chęcią wezmę udział!
    Banerek zaraz w zakladce- "Banerki na candy, rozdania i konkursy" na tym blogu: superphot.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Govinda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarta ;) Zgłaszam się banerek na tym blogu : http://p-a-n-d-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te przydasie , przydały by mi się ; P . Obserwuję , bannerek na blogu http://ada-i-top-model.blogspot.com/ . Gorąco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i ja! :) obserwuję jako Łucka Awanturnica, banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    Mam chętkę na te zawieszki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę wziąć udział w zabawie.
    Obserwuję jako (z buziakiem): Madzia :**
    Baner na blogu: szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja się zgłoszę! Bloga obserwuję jako Aoi-chan.
    Bannerek zamieszczony na dom-z-ksiazkami.blogspot.com!
    Proszę Cię, jeśli wygram wyślij maila i bądź cierpliwa!
    Wyjeżdżam 1 sierpnia i wracam 8 lub 9 sierpnia, więc proszę o cierpliwość ;)
    A oto mój mail: kasiad9-98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zgłaszam się: )
    Banerek tu: www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako Mixe, a banere jest tutaj: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Dośkaa, banner na always-made.blogspot.com :) Cudeńka przygotowałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się ;)
    baner : rebellioushandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się i ja:) pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się do candy :D banerek na handmadepati.blogspot.com ;)

    Zapraszam również na candy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się i ja ;) przydasi nigdy dość, a koralików właśnie mam niedostatek ;p
    bannerek w pasku bocznym tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/
    wyjeżdżam 31 lipca na tydzień, w razie co rówież proszę o cierpliwość i zostawiam maila: xgreenfrog@gmail.com

    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ! :)

    Bannerek dodałam ; Jeeverlly.blogspot.com
    Obserwuje jako Dalia Klaudia

    A i mam pytanie :> Do kiedy trwa candy ? :)

    Pozdrawiam Klaudia
    Ps : Zapraszam do nas na candy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! candy trwa do końca lipca. Dziękuję za zainteresowanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    Obserwuję jako Ciastoo.
    Bannerek wrzucam na ciastoo-rysuje.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ mam szczęście. :) Udało mi się trafić na Twojego bloga i tak mi się spodobał, że zostanę na dłużej. :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie, gdyż ostatnio też troszkę coś tam próbuję stworzyć.
    Obserwuję jako pusia457 (Nathalie). Pozdrawiam serdecznie! :)
    PS. Banerek dodany na mysmalllife0.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie spróbuję swojego szczęścia. Obserwuję i zapraszam do siebie na candy:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie kończą mi się koraliki! To dobre candy, ponieważ szczęście może dopisać! :)
    Obserwuję jako natalia kowalczyk
    Banerek : natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się na Twoje smakołyki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja na świecidełka - jak sroka ;-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    obserwacja jako: I am no one
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział! :)
    baner na : www.bizulanka.blogspot.com
    obserwuję jako Biżulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle świecidełek aż kusi żeby wziąć udział.

    Banerek znajduje się na blogu niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjmenością zgłaszam się do zabawy, bo nagrody wspaniale się prezentują i dzięki nim można w kreatywny sposób spędzać swój wolny czas:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam sie,
    obserwuję a banerek na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cześc...chętnie w twoim candy...mam nadzieję że te cudeńka trafią do mnie... mój blog to muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuje się z przyjemnością i zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Candy, bloga już obserwuje banerek też zamieszczam na blogi-www.takiesiakiebykate.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się i ja:)
    banerek wisi:)
    sabela87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopisuję się do kolejeczki
    http://malutkigaj.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym wziąć udział :)
    Obserwuję jako Wildflower.
    Informacja o Candy na blogu: http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. no to candy zakończone, sporo Was :) szkoda,że nagroda tylko jedna.
    Dziękuję Wam wszystkim za udział. Już niedługo wyniki.

    OdpowiedzUsuń