29 lipca, 2013

gdy dopada nuda

No wiadomo gdy dopada nuda, choć nie często mi się to zdarza, trzeba czymś zająć ręce.  Więc chwytam moje pudełka włączam tv i coś tam sobie dłubię :)
Ostatnio zrobiłam na specjalne życzenie mojej koleżanki bransoletkę i kolczyki, które mają być dodatkiem do stroju weselnego :) mam nadzieję,że się jej spodobają :)


zdarza się też,że w pracy się nudzę, no taka praca :) wtedy również zabieram swoje pudełka i sobie coś tam składam, wczoraj np bransoletkę w kolorach niebieskich. Jeszcze nie skończyłam, a już była sprzedana :)  a to dla mnie radość ogromna :) niestety zdjęcie z telefonu także nie najlepszej jakości ;)




12 komentarzy:

  1. Wspaniałosci tworzysz:) Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się jej spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarańczowa bransoletka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super biżutka! Ja na pewno byłabym z kompletu zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny ten pomarańczowy komplet. :) Koleżanka z pewnością była lub będzie zachwycona. :)
    Niebieska bransoletka też cudna, pozazdrościć talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Podziwiam :)
    Obserwuję :)
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Jestem pod wrażeniem *.*

    Obserwujemy? Daj znać u mnie!
    Pozdrawiam,

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. No są prześliczne <3

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna biżuteria ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne, wiem ile pracy wymagają więc tymbardziej podziwiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń