05 sierpnia, 2013

losowanie nagrody

Witam Was moje drogie. Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić,że musiałyście tyle czekać na wyniki mojego candy. Jest sezon urlopowy więc cały prawie zeszły tydzień łącznie z weekendem spędziłam w pracy. Poza tym wzięło Was sporo udział w konkursie i chciałam zajrzeć na bloga każdej z Was.
Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję za udział w zabawie. Szkoda tylko,że nagroda tylko jedna, bo chętnie każdą z Was bym obdarowała :)
Oto losowanie

misa z karteczkami, na których są napisane Wasze nicki

zamieszamy :)

oto zwyciężczyni candy, aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam nick,że taki zbieg okoliczności :) zestaw do wyrobu biżuterii trafia do Biżulanka :)



11 komentarzy:

  1. Gratulacje! Szkoda, ze się nie poszczęściło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!

    Do Bajki: Sprzedajesz swoje prace? Bardzo spodobała mnie się niebieska bransoletka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprzedaje swoje prace, jak masz jakieś życzenie może będę w stanie je spełnić :) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Hej
      Ciesze się z tej odpowiedzi, bo też pytałam o ty pod innym postem :)

      Gratuluję Zwyciężczyni!!! :)

      Usuń
  3. gratuluje zwyciężcy
    blog supcio :)
    obserwuje ;)

    ja dopiero zaczynam blogować, ale mam nadzieję, że ci się u mnie spodoba http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju jeju jej!
    Rzeczywiście poprawiłąś mi humor! :)
    Nawet się uśmiecham :D
    już piszę do Ciebie z moim adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może następnym razem się poszczęści. :) Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń