23 sierpnia, 2013

post bez tytułu :)

pierwsza z moich prac, którą chcę Wam teraz przedstawić była robiona na szybko trochę. Koleżanka chciała bym coś zrobiła jej do kreacji weselnej, kiedy miałam już gotową biżuterię, wybrałam się do niej na kawkę. Okazało się w trakcie pogawędki,że zmieniła kreację i podjęłam się zrobić jej nową biżuterię, a do wesela został jeden dzień ;) zarwałam noc ale zdążyłam :)


a teraz następna biżuteria, również do kreacji weselnej


a ostatnia praca bez okazji, po prostu miałam ochotę coś tam stworzyć, więc nawet jeszcze nie ma właściciela :)


to na tyle, miłego weekendu kobitki :*




2 komentarze:

  1. Podasz swój e-mail.
    Chciałabym coś kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bransoletka jest śliczna, a taka kolia to byłyby bajki ;)

    OdpowiedzUsuń